söndag 26 april 2015

Knitting -puikot sauhuaa

Minä olen ja vieläkin kudon neliöitä vauvan peitoiksi Afrikkaan. Yksi Ruotsalainen perhelehti Hemmet Journal järjestää yhdessä slättmissionin kanssa keräyksen vastasyntyneille Ghanaan. ja kun minä niin tuosta kutomisesta tykkään niin puikot on melkein sauhunneet kuluneen viikon aikana.

Löysin Radkan ihanan blogin My stitching and other journeys kautta Rowanin knit-a-longin ja sieltä kaikenlaisia kuvioneuleita. niitä on paljon kivempi neuloa kun vain ihan sileää neuletta. Mutta nyt minun ongelmaan: kuinka iso on vauvan peitto? siitä on aika kauan kun suvussa on ollut vauvoja ja kotoa ei löytynyt yhtään ohjetta. Täytyy vissiin yrittää googlata.
I have knitted and knitted Squares for baby blankets. Those blankets will be send to Ghana for newborn Babies. I found Rowans knit-a-long patterns via Radkas Lovely blog.It´s much nicer knit different pattern for the different Squares.

Minun pikku inspektööri on ollut kipeä ja mikä kauheinta se on ollut minun syytä. Rassukka on oksentanut suurin piirtein joka kerta kun on syönyt ja minä en ole tajunnut mitään, kesti melkein kaksi viikkoa ennen kuin tajusin että se voi johtua ruoka merkin vaihdosta. Eilen kipitin kiireesti kauppaan ja ostin vanhaa tuttua Mjauta ja siihen se oksentelu loppui. kyllä tunsin oloni aika kauheaksi kun olen toiselle aiheuttanut huonon olon. olis se vaan paljon helpompaa jos kissat vois puhua ihmisten kieltä.

My Little gardenhelper and Inspector has been ill almost two weeks and it´s all my fault, because I bought different catfood but didn´t Think when Gullis started to womit that it could be because the foodchange. First Yesterday a bell rang in my mind and I went (fast) to our nearest store and bought the food the Cats has been eating for Years and voila she has stopped to vomit. I´m ashamed.

Puutarhassa kukkii kaikenlaiset narsissit. All kind ofdaffodils are blooming just now in my Garden.


Mamma Mizu ei paljon minun touhuista välitä, mutta löydän hänet Aina välillä jostain päin puutarhaa nauttimasta elämästä.
Mizu-the mothercat don´t bother what I´m doing or not doing. time to time a find her in different places in Garden enjoying Life.
Take care Jaana

2 kommentarer:

  1. Ihania, iloisia lappusia! Tulee kaunis peite, kun ne yhdistelee!
    Olen nähnyt ainakin 90*90 ja 70*90 -kokoisia vaavin peitteitä. Olettaisin, että kaiken kokoiset kelpaavat saajalle, kun pikkuinen pysyy lämpöisenä. :o)

    SvaraRadera
  2. The baby blanket is going to be beautiful! I love all the different stitch patterns. I;m glad your cat is feeling better.

    SvaraRadera